Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace – Kateřina KOŠŤÁLKOVÁ
Kateřina KOŠŤÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace
Online fundraising tools for non-profit organizations
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online fundraisingovými nástroji pro neziskové organizace v České republice. Teoretická část práce definuje a rozděluje neziskové organizace, specifikuje pojem fundraising, popisuje běžné fundraisingové aktivity a představuje nové online nástroje, které mohou neziskové organizace pro své financování používat. Praktická část práce si klade za cíl zjistit, které z online nástrojů …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on fundraising tools for non-profit organizations in the Czech Republic. The theoretical part defines and classifies non-profit organizations, and specifies the term 'fundraising'. It also describes common fundraising activities and presents new online tools non-profit organizations can use for the purpose of their funding. The aim of the practical part is to determine what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Alena Opletalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŠŤÁLKOVÁ, Kateřina. Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - public administration
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Vojtěch Třísko -
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Eva Terazová -
Návrh na zlepšení online komunikace neziskové organizace Tichý svět.
Thao Nguyen Vo Thanh -
Crowdfunding jako nástroj financování developerských projektů
Eva Kraus Hajná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights