Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace – Kateřina KOŠŤÁLKOVÁ
Kateřina KOŠŤÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace
Online fundraising tools for non-profit organizations
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online fundraisingovými nástroji pro neziskové organizace v České republice. Teoretická část práce definuje a rozděluje neziskové organizace, specifikuje pojem fundraising, popisuje běžné fundraisingové aktivity a představuje nové online nástroje, které mohou neziskové organizace pro své financování používat. Praktická část práce si klade za cíl zjistit, které z online nástrojů …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on fundraising tools for non-profit organizations in the Czech Republic. The theoretical part defines and classifies non-profit organizations, and specifies the term 'fundraising'. It also describes common fundraising activities and presents new online tools non-profit organizations can use for the purpose of their funding. The aim of the practical part is to determine what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alena Opletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŠŤÁLKOVÁ, Kateřina. Online fundraisingové nástroje pro neziskové organizace. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Vojtěch Třísko -
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Eva Terazová -
Návrh na zlepšení online komunikace neziskové organizace Tichý svět.
Thao Nguyen Vo Thanh -
Crowdfunding jako nástroj financování developerských projektů
Eva Kraus Hajná
Název
Vložil
Vloženo
Práva