Bc. Jana Manethová

Diplomová práce

Marketingová strategie v pediatrické ambulanci

Marketing strategy in a pediatric clinic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategii na zvýšení proočkovanosti povinným očkováním v dětském věku. Počet plně naočkovaných dětí v ČR postupně klesá, cílem je využít všech dostupných možností na zvýšení imunity nejen u dětí a snížit tak nemocnost u onemocnění, proti kterým je možné provádět vakcinaci. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 120 rodičů v konkrétním ambulantním zařízení a …více
Abstract:
This diploma thesis deals with a marketing strategy to increase vaccination coverage through compulsory childhood vaccination. The number of fully vaccinated children in the Czech Republic is gradually decreasing, the goal is to use all available options to increase immunity not only in children and thus reduce morbidity in diseases against which vaccination can be carried out. 120 parents participated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Manethová, Jana. Marketingová strategie v pediatrické ambulanci. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.