Rozvoj informatického myšlení ve výuce na 1. stupni základních škol – Stephanie KUBEŠOVÁ
Stephanie KUBEŠOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj informatického myšlení ve výuce na 1. stupni základních škol
Development of computational thinking at primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na rozvoj informatického myšlení u žáků na 1. stupni základních škol. V teoretické části práce je rozebrán současný stav výuky informatiky ukotvený v RVP a také nový plán výuky informatiky platný od začátku školního roku 2021/2022. Dále je v práci rozebrán pojem informatické myšlení a algoritmizace. V praktické části jsou navrženy metodické listy pro výuku informatiky na …víceAbstract:
This master thesis focuses on the development of computational thinking at primary school. In the theoretical part the thesis describes current situation in computer science teaching, how it is defined in RVP and how the updated programme of computer science teaching looks like. The thesis also talks about the definitions of computational thinking and algorithmization. In the practical part there are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Bučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBEŠOVÁ, Stephanie. Rozvoj informatického myšlení ve výuce na 1. stupni základních škol. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky
Petra Monhartová -
Rozvoj informatického myšlení pomocí robotických hraček na 1. stupni základních škol
Karolína Gasslerová -
Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení
Jan MAJER -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Použití minirobota Ozobot s tabletem k rozvíjení informatického myšlení
Denisa ŠAFÁŘOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Pavla Nývltová -
Příprava učitelů informatiky na revizi RVP v předmětu informatika
Jakub PINKR -
On-line úniková hra zaměřená na vybraná témata nového RVP pro informatiku do ZŠ (2. stupeň)
Lucie BLÁHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva