National Football League Player Market: Are Professional Players Still Paid Monopsony Wages? – Karel Miškovský
Karel Miškovský
Diplomová práce
National Football League Player Market: Are Professional Players Still Paid Monopsony Wages?
Trh hráčů americké Národní fotbalové ligy: Jsou hráčům stále vypláceny mzdy odpovídající tržní situaci monopsonu?
Anotace:
Hlavním předmětem zájmu této práce je nalézt odpověď na otázku, zda jsou hráči americké Národní fotbalové ligy i 15 let po ustavení trhu volných hráčů placeni mzdy odpovídající tržní situaci monopsonu, či jestli konkurence mezi týmy monopsonní mzdy eliminovala. Práce je nejprve teoreticky zakotvena, což umožňuje poznání tržní situace a také vytvoření očekávání ohledně hráčských mezd. Poté jsou odhadovány …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to find out whether National football league players are, even 15 years after the birth of unrestricted free agency, still paid monopsonistic salaries or whether competition among NFL teams eliminated them. After a theoretical discussion, which will help to form expectations about the player market, models in line with the standard theory of labor compensation and with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
- Vedoucí: Marek Hudík
- Oponent: Ivo Koubek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38861
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Econometric Analysis of Media Communication
Lukáš Veverka -
Econometric analysis of the relationship between vaccination against COVID-19 and its occurrence in population
Roman Shaibaneev -
Econometric analysis of the effect of TV advertisements on organic webpage visits
Lukáš Veverka -
Econometric analysis of crowdfunding campaigns
Maria Papush -
Econometric Analysis of Selected Aviation Market
Lukáš Razim -
Ekonometrická analýza produkčních funkcí
Radoslav Fašanek -
Ekonometrická analýza Bitcoinu
David Steiner -
Ekonometrická analýza vlivů reklamy
Stefaniia Khaitovich