Petra Vondráčková

Diplomová práce

Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment

Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování …více
Abstract:
Diploma thesis studies the topic of brand loyalty within the digital media and is specifically targeted on FMCG segment. Brand loyalty is defined as a commitment to re-buy a specific product or service in the future, no matter of any external influences. In case of FMCG, there are several influencers of brand loyalty that must be taken care of, e.g. core offering, demographics, elasticity level or …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Vlasta Pěničková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28667

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management