Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment – Petra Vondráčková
Petra Vondráčková
Master's thesis
Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování …moreAbstract:
Diploma thesis studies the topic of brand loyalty within the digital media and is specifically targeted on FMCG segment. Brand loyalty is defined as a commitment to re-buy a specific product or service in the future, no matter of any external influences. In case of FMCG, there are several influencers of brand loyalty that must be taken care of, e.g. core offering, demographics, elasticity level or …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28667
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2011
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Vlasta Pěničková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VONDRÁČKOVÁ, Petra. \textit{Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/b4dsly/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Influencing on social media
Eliška Jahodová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel