Petra Vondráčková

Master's thesis

Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment

Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování …more
Abstract:
Diploma thesis studies the topic of brand loyalty within the digital media and is specifically targeted on FMCG segment. Brand loyalty is defined as a commitment to re-buy a specific product or service in the future, no matter of any external influences. In case of FMCG, there are several influencers of brand loyalty that must be taken care of, e.g. core offering, demographics, elasticity level or …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2011
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Vlasta Pěničková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28667