Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment – Petra Vondráčková
Petra Vondráčková
Diplomová práce
Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování …víceAbstract:
Diploma thesis studies the topic of brand loyalty within the digital media and is specifically targeted on FMCG segment. Brand loyalty is defined as a commitment to re-buy a specific product or service in the future, no matter of any external influences. In case of FMCG, there are several influencers of brand loyalty that must be taken care of, e.g. core offering, demographics, elasticity level or …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Vlasta Pěničková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Influencing on social media
Eliška Jahodová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel