Michaela Nováková

Diplomová práce

Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě

Emotional Marketing and Its Application in TV Advertisement
Anotace:
Cílem práce je analyzovat užití a význam emocí v TV reklamě. Teoretická část práce se věnuje významu emocí pro člověka a jejich vlivu na spotřební a nákupní chování. Práce se zabývá využitím emocí v marketingu, především v marketingové komunikaci. Popsán je i způsob, jak pomocí emocí budovat pozitivní vztah k produktu/značce. Práce se věnuje také metodám, jakými lze emoce v marketingu měřit. Praktická …více
Abstract:
The aim of this master´s thesis is to analyse the application of emotions in TV advertisement. The theoretical part is focusing on importace of emotions for human and its impact on consumer behavior. The thesis also describes the emotions and its use in marketing communication. Thesis also explains how to built positive association with brand through the emotions, moreover the methods how to measure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69751

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management