Bc. Klára Burešová

Bakalářská práce

Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the specification concepts of customer value, satisfaction, retention and loyalty and the relationships between them. The first part is focused on the issue of values perceived by a customer as a key for establishing the loyalty. Based on the opinions and definitions by various authors the essence and the meaning of this loyalty is explained. Following are ways of maximizing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Burešová, Klára. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků