Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry – Adam Vávra
Adam Vávra
Diplomová práce
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Anotace:
Začátky byly skromné, Anime začalo na počátku dvacátého století a do dnešního dne je z tohoto průmyslu miliardový business, který má predikce růstu bez náznaku zastavení nebo zpomalení. Velmi podobně je na tom Magna a Light novel odvětví. Množství obsahu, který je produkován, že všech odvětví je každým rokem větší, kdy se může zdát, že trh je přesaturován a originální nápady jsou věcí zapomenutou. …víceAbstract:
The beginning of Anime started at the start of 20th century, and from that time, the anime industry became worth of billions. The predictions are growing with no sight of slowing or stopping. Similar to Anime is the Manga and Light novel industry. The amount of content released to the world is increasing with each passing year from all industries. It may seem that originality is nowhere to be found …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁVRA, Adam. \textit{Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/b4rmbc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování z pohledu behaviorální ekonomie
Michaela LUDVÍKOVÁ -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Bier oder Sake? Eine Analyse des Einflusses von japanischer Kultur und Manga auf Comics im deutschsprachigen Raum
Nelly Kriške