Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry – Adam Vávra
Adam Vávra
Master's thesis
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Abstract:
Začátky byly skromné, Anime začalo na počátku dvacátého století a do dnešního dne je z tohoto průmyslu miliardový business, který má predikce růstu bez náznaku zastavení nebo zpomalení. Velmi podobně je na tom Magna a Light novel odvětví. Množství obsahu, který je produkován, že všech odvětví je každým rokem větší, kdy se může zdát, že trh je přesaturován a originální nápady jsou věcí zapomenutou. …moreAbstract:
The beginning of Anime started at the start of 20th century, and from that time, the anime industry became worth of billions. The predictions are growing with no sight of slowing or stopping. Similar to Anime is the Manga and Light novel industry. The amount of content released to the world is increasing with each passing year from all industries. It may seem that originality is nowhere to be found …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146743
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2022
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Marcela Kubalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVRA, Adam. \textit{Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/b4rmbc/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spotřební chování z pohledu behaviorální ekonomie
Michaela LUDVÍKOVÁ -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Bier oder Sake? Eine Analyse des Einflusses von japanischer Kultur und Manga auf Comics im deutschsprachigen Raum
Nelly Kriške