Mystery shopping a jeho využití v hotelu – Patricie Knopová
Patricie Knopová
Diplomová práce
Mystery shopping a jeho využití v hotelu
Mystery shopping in the hospitality industry
Anotace:
Práce se zabývá metodou marketingového výzkumu mystery shopping a jejím využitím v hotelech. Cílem práce je navrhnout, jak může zkoumaný hotel vylepšit své služby. SWOT analýza mimo jiné odhalila, že silnou stránkou hotelu je jeho lokalita, slabou stránkou neodhlučněné pokoje, příležitostí jsou přímé lety mezi Prahou a zdrojovými trhy a hrozbou je sezónnost. Mystery shopping probíhal ve zkoumaném hotelu …víceAbstract:
The thesis describes mystery shopping and its use in hotels. The purpose of the thesis is to advise how the examined hotel can improve its services. The SWOT analysis revealed, among other things, that the hotel's strength is its location, the weakness its noisy rooms, opportunities are direct flights between Prague and source markets and the threat is seasonality. Mystery shopping took place in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Lukáš Volf
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková -
Mystery shopping
Gabriela Kirovová -
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Jitka Brancuzská