Patricie Knopová

Diplomová práce

Mystery shopping a jeho využití v hotelu

Mystery shopping in the hospitality industry
Anotace:
Práce se zabývá metodou marketingového výzkumu mystery shopping a jejím využitím v hotelech. Cílem práce je navrhnout, jak může zkoumaný hotel vylepšit své služby. SWOT analýza mimo jiné odhalila, že silnou stránkou hotelu je jeho lokalita, slabou stránkou neodhlučněné pokoje, příležitostí jsou přímé lety mezi Prahou a zdrojovými trhy a hrozbou je sezónnost. Mystery shopping probíhal ve zkoumaném hotelu …více
Abstract:
The thesis describes mystery shopping and its use in hotels. The purpose of the thesis is to advise how the examined hotel can improve its services. The SWOT analysis revealed, among other things, that the hotel's strength is its location, the weakness its noisy rooms, opportunities are direct flights between Prague and source markets and the threat is seasonality. Mystery shopping took place in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Lukáš Volf

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76176