Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů – Bc. Adéla Mořkovská
Bc. Adéla Mořkovská
Diplomová práce
Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů
Purchasing Decision-Making Process of Czech Consumers When Buying Automobiles
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním rozhodovacím procesem českých spotřebi-telů při nákupu automobilů. Zaměřuje se na zjišťování faktorů, které ovlivňují ná-kupní chování spotřebitele. Ke splnění cíle práce bylo provedeno dotazníkové šet-ření, kterého se zúčastnilo 214 respondentů, dále pak hloubkové rozhovory se 6 respondenty. Metody využity ke zpracování primárních dat získaných z dotazníkového šetření …víceAbstract:
The thesis deals with the purchasing decision-making process of Czech consumers when buying automobiles. It focuses on identifying the factors influencing con-sumer buying behavior. To achieve the thesis's objective, a questionnaire survey was conducted with 214 respondents, along with in-depth interviews with 6 re-spondents. The methods used to process the primary data obtained from the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
Radovan Nieslanik -
Unravelling the Drivers of Purchase Intention towards Electric Cars in England
Satyarth Tyagi -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska