Anna Vágnerová

Bakalářská práce

Implementace PPC kampaně ve společnosti LEX.CZ

Implementation of PPC advertising in the company LEX.CZ
Anotace:
V dnešní době je téměř nemožné běžně fungovat bez použití internetu. Na tento trend reaguje i marketing. Nákupní chování spotřebitelů se s příchodem internetu změnilo. Tato bakalářská práce se zabývá on-line marketingem, konkrétně PPC marketingem. Hlavním cílem této práce je zavedení PPC reklam pro společnost, která se zabývá B2B obchodem a její následná optimalizace. K~tomu je využit nástroj Google …více
Abstract:
Nowadays, it is almost impossible to work normally without using the Internet. Marketing also responds to this trend. Consumer buying behaviour has changed with the advent of the Internet. This bachelor thesis focuses on on-line marketing, specifically PPC marketing. The main goal of this thesis is to introduce PPC advertisements for a B2B business companies and its following optimization. Google Ads …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Zdeněk Smutný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76868

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika