Projektové vyučování v rámci odborného vzdělávání – Markéta Fořtová
Markéta Fořtová
Bakalářská práce
Projektové vyučování v rámci odborného vzdělávání
Project teaching in vocational education
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Projektové vyučování v rámci odborného vzdělávání“ popisuje projektovou metodu výuky, její historii i současné pojetí. Zmiňuje etapy vyučovacího procesu. Výstupem bakalářské práce je návrh projektového vyučování, který byl realizován na Středním odborném učilišti a Praktické škole v Kladně Vrapice. V rámci projektu byly vyrobeny hmyzí hotely a účastníci se seznámili s důležitostí …víceAbstract:
The bachelors thesis titled „Project teaching in vocational education“ describes the project method of teaching, its history and its current conception. It mentions the phases of the educational process. The outcome of the bachelors thesis is a suggestion for project teaching, which was implemented at the secondary vocational and practical school in Kladno Vrapice. In terms of the project bug hotels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Inovativní metody výuky ve vzdělávání zdravotnických pracovníků a zdravotnických záchranářů
Roman VALENTA -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody výuky učitelů při distanční výuce v období pandemie
Stanislav Mach -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
AKTIVIZAČNÍ METODY VÝUKY V ENVIRONMENTÁLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Helena BARFUSOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva