Výuka základů programování v prostředí Scratch – Bc. Jan KREJSA
Bc. Jan KREJSA
Diplomová práce
Výuka základů programování v prostředí Scratch
Education of basic programming in Scratch environment
Anotace:
Práce se zabývá výukou programování na základních školách v programu Scratch. Teoretická část obsahuje průzkum, který byl proveden pomocí dotazníku na základních školách a který ukazuje skutečnosti týkající se výuky programování. Dále je Scratch porovnán s programy Baltík a Imagine Logo, které se nejvíce používají na základních školách pro výuku programování. Práce také obsahuje analýzu materiálů dostupných …víceAbstract:
The work deals with programming education on primary schools in Scratch programme. Investigation was carried out by questionnaire on primary school in theoretic part. The investigation shows the facts relating to teaching programming. Scratch is compared with Baltík and Imagine Logo, which are the most commonly used on primary schools. The work also includes an analysis of teaching materials that are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJSA, Jan. Výuka základů programování v prostředí Scratch. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / F-VTE/ZŠ navazující-komb.
Práce na příbuzné téma
-
Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy
Tomáš ODSTRČIL -
Sada úloh pro výuku algoritmizace na základních školách
Lukáš ZVĚŘINA -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
Šárka Schlichtsová -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Algoritmizace v prostředí ZŠ
Vojtěch PROKOP
Název
Vložil
Vloženo
Práva