Vliv distanční formy výuky na postoj studentů střední školy k anglickému jazyku – Šimon RADIL
Šimon RADIL
Bakalářská práce
Vliv distanční formy výuky na postoj studentů střední školy k anglickému jazyku
The change of the attitude of high school students to the English language due to the distance learning
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení, zda různé přístupy a formy vzdělávání a jejich využití, v době Covidovích omezení, měly dopad na studenty, čtyř různých středních škol v Ústeckém kraji, s různými styly učení a jejich motivaci ke studiu anglického jazyka. Teoretická část této práce představuje a vymezuje základní teoretický rámec, konkrétně typy výuky a pojmy - motivace a styly učení …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to evaluate if different approaches and forms of education and their use in the time of Covid-restrictions had an impact on students, from four separate high schools in the Ústí region, with different learning styles and their motivation to study English. The theoretical part of this paper introduces and defines the basic theoretical framework of the paper, specifically …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RADIL, Šimon. \textit{Vliv distanční formy výuky na postoj studentů střední školy k anglickému jazyku}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/b5h29u/.
Jak správně citovat práci
RADIL, Šimon. Vliv distanční formy výuky na postoj studentů střední školy k anglickému jazyku. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk a literatura (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková -
Sledování pohybové aktivity žáků na 1. stupni ZŠ v průběhu distanční a prezenční formy vzdělávání
Lucie TOMEVOVÁ -
Učitelovo vnímání morálky žáků v porovnání prezenční a distanční výuky
Zuzana HOUDKOVÁ -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá -
Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy
Alžběta Gilíková -
Styly učení studentů vybraných středních škol
Hana KAČENKOVÁ -
Styly učení žáků v 7.třídě v hodině zeměpisu
Jitka Jedličková -
Styly učení žáků na druhém stupni
Petra Čepelková