Podpora inkluze v předškolním vzdělávání prostřednictvím výtvarných činností – Jana Kafková, DiS.
Jana Kafková, DiS.
Bakalářská práce
Podpora inkluze v předškolním vzdělávání prostřednictvím výtvarných činností
Promoting inclusion in early childhood education through artistic activities
Anotace:
Bakalářská práce popisuje nové aplikační metody a zaměřuje se na využití artefiletických činností v mateřské škole. Popisuje teoretická východiska, které se vztahují k inkluzi a k dětem s podpůrným opatřením, dále se věnuje dětskému výtvarnému projevu a artefiletice. Na teoretickou část navazuje aplikační část, která realizuje sadu artefiletických činností a popisuje jejich průběh v mateřské škole …víceAbstract:
The Bachelor thesis has application character and focuses on the use of artefiletical activities in the nursery school. The theoretical part describes the theoretical bases that relate to inclusion and to children with support measures. Futhermore it deals with children´s artistic expression and artifacts. The application includes a set of artephilic activities and presents their effect on the child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kafková, Jana. Podpora inkluze v předškolním vzdělávání prostřednictvím výtvarných činností. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Martin Slavík -
Webové animace a jejich vliv na uživatelský zážitek
Adam Sniegoň -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Prostředí klasického Řecka jako imerzivní zážitek: Assassin's Creed: Odyssey
Martin Valach -
Výchovný koncert jako zážitek ovlivňující hudební vkus a preference žáků základních škol
Martin Holinka -
LETNÍ TÁBOR - prostředek socializace a edukace nebo pouze zážitek?
Dana Kateřina Topolářová -
Divadlo jako zážitek – participace diváka
Lenka Kremláčková