HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství – Patrik Dohnal
Patrik Dohnal
Bakalářská práce
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Anotace:
Cílem práce byla analýza HR marketingu firem v odvětví strojírenství a stavitelství na sociálních sítích a na základě výsledků návrh doporučení vhodné komunikace pro zvýšení efektivity při oslovování vysokoškolských studentů. Pro splnění tohoto cíle byl vytvořen výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření a analýzy dat pomocí statistických analýz jako dvou výběrový F test či chí kvadrát test. Výzkumu …víceAbstract:
The aim of the work was to analyze HR marketing of companies in the engineering and construction industry on social media and based on the results, propose recommendations for effective communication when targeting university students. To achieve this goal, a research was conducted through a questionnaire survey and data analysis using statistical analyses such as two-sample F test and chi-square test …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tct0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial Intelligence and Creativity
Rony Eranezhath -
Mechanical Turk: Lidská náhrada, nebo pomocník AI?
Adam Lízal -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Umělá inteligence v softwarovém inženýrství
Jakub Vlček -
Řešení problémových úloh s využitím umělé inteligence ve vyučování strojírenských oborů na střední škole
Václav Procházka -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The Left Can't Meme: The Culture War over Meme Capital
Dana Chlopková -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel