HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství – Patrik Dohnal
Patrik Dohnal
Bachelor's thesis
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Abstract:
Cílem práce byla analýza HR marketingu firem v odvětví strojírenství a stavitelství na sociálních sítích a na základě výsledků návrh doporučení vhodné komunikace pro zvýšení efektivity při oslovování vysokoškolských studentů. Pro splnění tohoto cíle byl vytvořen výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření a analýzy dat pomocí statistických analýz jako dvou výběrový F test či chí kvadrát test. Výzkumu …moreAbstract:
The aim of the work was to analyze HR marketing of companies in the engineering and construction industry on social media and based on the results, propose recommendations for effective communication when targeting university students. To achieve this goal, a research was conducted through a questionnaire survey and data analysis using statistical analyses such as two-sample F test and chi-square test …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tct0y/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNAL, Patrik. \textit{HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/b5u0cb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Artificial Intelligence and Creativity
Rony Eranezhath -
Mechanical Turk: Lidská náhrada, nebo pomocník AI?
Adam Lízal -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Umělá inteligence v softwarovém inženýrství
Jakub Vlček -
Řešení problémových úloh s využitím umělé inteligence ve vyučování strojírenských oborů na střední škole
Václav Procházka -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The Left Can't Meme: The Culture War over Meme Capital
Dana Chlopková -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel