Využití geodesky ve výuce elementární geometrie – Ing. Martina PALUCHOVÁ
Ing. Martina PALUCHOVÁ
Master's thesis
Využití geodesky ve výuce elementární geometrie
The use of geoboard in the teaching of elementary geometry
Abstract:
Diplomová práce nazvaná "Využití geodesky ve výuce elementární geometrie" se zabývá didaktickou pomůckou geodeska ve výuce matematiky, resp. geometrie, na 1. stupni ZŠ. Teoretická část práce shrnuje poznatky o historii geometrie, výuce geometrie v primárním vzdělávání, konstruktivistickém přístupu k vyučování a samotném představení didaktické pomůcky geodeska. Empirická část se věnuje výzkumu znalosti …moreAbstract:
The thesis titled " Using Geoboard in Teaching Elementary Geometry" deals with didactic aid geoboard in teaching mathematics, or rather in geometry at primary school. The theoretical part summarizes the history of geometry, the teaching of geometry in primary education, the constructivist approach to teaching, and the introduction of didactic aid geoboard itself. The empirical part focuses on an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2018
- Supervisor: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALUCHOVÁ, Martina. Využití geodesky ve výuce elementární geometrie. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Sbírka problémových úloh z algebry a geometrie
Alexandra SIGMUNDOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Problematika receptivní hudební výchovy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na významové charakteristiky v hudbě
Anežka Indráková