Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited – Aarjana Khadka, BBA
Aarjana Khadka, BBA
Master's thesis
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on marketing communication in the soft drinks industry. The main objectives of study are the explorations of different strategies in marketing and environmental analysis. The study also describes the existing marketing communication problem of the organisation. The marketing communication covers advertising, promotion mix and sales. In the present world, the advertisement …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHADKA, Aarjana. \textit{Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/b5zlkx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva