Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited – Aarjana Khadka, BBA
Aarjana Khadka, BBA
Diplomová práce
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on marketing communication in the soft drinks industry. The main objectives of study are the explorations of different strategies in marketing and environmental analysis. The study also describes the existing marketing communication problem of the organisation. The marketing communication covers advertising, promotion mix and sales. In the present world, the advertisement …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHADKA, Aarjana. \textit{Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/b5zlkx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva