E-service Quality Measurement From Customers' Point of View – Filip Vencovský
Filip Vencovský
Doctoral thesis
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Měření kvality e-služeb z pohledu zákazníka
Anotácia:
Tato práce se zabývá vyhodnocováním kvality služeb, které jsou dodávány prostřednictvím IT artefaktů a internetu, známých jako e-služby, samoobslužné nebo IT služby. Práce reflektuje výzvy a příležitosti, které s sebou přináší digitální ekonomika. Zkoumá vztah mezi zákaznickou zpětnou vazbou a kvalitou služby. Tento problém dělí do dvou různých částí. První se váže k sentimentu zpětné vazby a druhá …viacAbstract:
This thesis focuses on the quality diagnosis of services delivered using IT artefacts over the internet that are also known as e-services, IT services or self-services. The thesis reflects new challenges and new possibilities that digital economy brings. This work examines the relationship between consumers’ feedback and service quality. The research issue is split in two particular branches. One branch …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 3. 2018
- Vedúci: Jiří Voříšek
- Oponent: Jan Pour, Miroslav Karlíček, Remko Helms
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Michaela Komrsková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Kategorizace zákaznické zpětné vazby nezávislá na jazyce
Pavel PRŮCHA -
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
Martina Borýsková -
Sdílená ekonomika v nástupu éry Průmyslu 4.0
Pavel ZÁVIŠ -
Sdílená ekonomika
Veronika SEDLÁKOVÁ