Filip Vencovský

Disertační práce

E-service Quality Measurement From Customers' Point of View

Měření kvality e-služeb z pohledu zákazníka
Anotace:
Tato práce se zabývá vyhodnocováním kvality služeb, které jsou dodávány prostřednictvím IT artefaktů a internetu, známých jako e-služby, samoobslužné nebo IT služby. Práce reflektuje výzvy a příležitosti, které s sebou přináší digitální ekonomika. Zkoumá vztah mezi zákaznickou zpětnou vazbou a kvalitou služby. Tento problém dělí do dvou různých částí. První se váže k sentimentu zpětné vazby a druhá …více
Abstract:
This thesis focuses on the quality diagnosis of services delivered using IT artefacts over the internet that are also known as e-services, IT services or self-services. The thesis reflects new challenges and new possibilities that digital economy brings. This work examines the relationship between consumers’ feedback and service quality. The research issue is split in two particular branches. One branch …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 3. 2018
  • Vedoucí: Jiří Voříšek
  • Oponent: Jan Pour, Miroslav Karlíček, Remko Helms

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72270

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika