Bc. Simon Šaman
Master's thesis
Podnikatelský záměr
Business plan
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení nového výrobního podniku v oboru chladírenství. Hlavní činností podniku je výroba velkoobjemových chladících boxů. Práce začíná přehledem odborné literatury a vědeckých článků vztahujících se k daným tématům. Následně je zpracován konkrétní podnikatelský plán se všemi doporučenými náležitostmi. Součástí záměru je analýza vnějšího …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the elaboration of a business plan for the establishment of a new production company in the field of refrigeration. The main activity of the company is the production of large-volume cooling boxes. The thesis begins with an overview of expertise literature and scientific articles related to the relevant topics. Subsequently, a specific business plan with all the recommended …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Marcela Basovníková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Global Leadership
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová