Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu – Lucie RYBOVÁ
Lucie RYBOVÁ
Bachelor's thesis
Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu
Transit period in the lives of people with combined disabilites: Transition planning of the transition from special education to the ordinary educational process
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tranzitního období u osoby s kombinovaným postižením, konkrétně lehkým mentálním postižením a narušením komunikační schopnosti (dále jen ,,NKS"), a to přechodem ze speciální internátní školy logopedické na 2. stupeň běžné základní školy s denní docházkou. V práci se snažím nastínit nejvíce problematické oblasti, se kterými byl konkrétní vybraný žák konfrontován …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the transit period for people with combined disabilities, namely light mental disabilities and impairment of communication abilities (hereinafter referred to as "NKS"), by passing from a special boarding school of logopedics to the 2nd level of ordinary elementary schools with daily attendance. In the work I try to outline the most problematic areas with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Aneta Marková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYBOVÁ, Lucie. \textit{Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Sciences. 2018. Available from: https://theses.cz/id/b67atu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYBOVÁ, Lucie. Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights