Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách – Karolína Minaříková
Karolína Minaříková
Master's thesis
Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách
Evaluation of the Educational Achievements of Primary Education Pupils in Classical and Alternative Schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení vzdělávacích výsledků žáků prvního stupně ZŠ v klasických a alternativních školách. V teoretické části je definováno školní hodnocení, alternativní vzdělávání se zaměřením na Montessori vzdělávání a následné ukotvení tématu hodnocení v legislativních dokumentech daných typů škol. Cílem empirické části je zjistit, jaké jsou shody a rozdíly ve formách …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of evaluation of educational results of pupils of the first grade of primary school in classical and alternative schools. The theoretical part defines school assessment, alternative education with a focus on Montessori education and the subsequent anchoring of the topic of assessment in the legislative documents of these types of schools. The aim of the empirical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍKOVÁ, Karolína. \textit{Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/b688xb/.
Jak správně citovat práci
Minaříková, Karolína. Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní možnosti vzdělávání dětí mladšího školního věku
Šárka VÁŇOVÁ -
Hodnocení školní práce a strachu ze školy žáků tradičních a vybraných alternativních škol
Tereza Pulicarová -
Alternativní vzdělávání v podmínkách české vesnice
Markéta PRCHLÍKOVÁ -
Klima školní třídy v tradiční a alternativní škole
Petra KIRÁLYOVÁ -
Alternativní vzdělávání dětí v mateřské škole jako součást edukačního cíle
Lenka KAVULOKOVÁ -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Hodnocení jako motivační faktor ve výuce cizích jazyků v případové studii žákyně z Montessori školy
Sylva Machálková