A Comparative Study of Idioms in English and Czech Tabloids – Marek Amiridis
Marek Amiridis
Bakalářská práce
A Comparative Study of Idioms in English and Czech Tabloids
A Comparative Study of Idioms in English and Czech Tabloids
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáváním ustálených slovních spojení z anglických a českých bulvárních tisků a je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teorii. Poskytuje definice ustálených slovních spojení, objasňuje způsoby, jakými vznikají a dodává propracovanou kategorizaci. Poznatky z teoretické části jsou poté využívány v druhé části práce k rozpoznání a roztřídění slovních spojení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a comparison of idioms form English and Czech tabloids and is divided into two parts. The first part is focused on a theory. It provides definitions of idioms, illustrates the ways they arise, and gives an elaborated categorization. The knowledge from the theoretical part is then applied in the second part for identification and classification of idioms. The second part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Amiridis, Marek. A Comparative Study of Idioms in English and Czech Tabloids. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Přísloví a ustálená slovní spojení v přírodovědném kontextu na 1. stupni ZŠ
Petra BUTZKE -
Ustálená slovní spojení a obrazná vyjádření ve francouzských středověkých fraškách
Jana Pasquier -
Ustálená slovní spojení z oblasti sportu v ruských a českých masmédiích
Michaela BARTOŇOVÁ -
Jazyk reklamy
Aneta FRANCOVÁ