Lukáš Vítek

Diplomová práce

Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.

Communications Strategy of Nonprofit Organisation - Mladi konzervativci, z.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační …více
Abstract:
This master thesis concerns with communications strategy of selected nonprofit organisation. First theoretical part describes theoretical concept of marketing and communications with concern to nonprofit organisations. Furthermore it describes nonprofit organisations and its legal embodiment in Czech Republic. Second practical part describes and analyzes nonprofit organisation of Mladi konzervativci …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Zdeněk Vojtíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46828