Martina Koprová

Bakalářská práce

Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem

Using mobile marketing in small and medium businesses
Anotace:
Cílem práce je definovat pojem mobilní marketing, zmapovat současnou situaci z hlediska jednotlivých nástrojů mobilního marketingu, analyzovat možné přínosy i bariéry mobilního marketingu pro malé a střední firmy. Následně na příkladu vybraného nástroje mobilního marketingu navrhnout kampaň pro firmu z definovaného segmentu.
Abstract:
The goal of the thesis is to define the concept of mobile marketing, to map the current situation in terms of individual mobile marketing tools, to analyze the possible benefits and barriers of mobile marketing for small and medium-sized companies. Then, on the example of a selected mobile marketing tool, design a campaign for a business from a defined segment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koprová, Martina. Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků

Práce na příbuzné téma