Gabriela Vochocová

Master's thesis

Miléniálové jako důvod adaptací marketingových strategií

Millennials as a Reason to Adapt Marketing Strategies
Abstract:
Práce je zaměřena na generaci miléniálů a jejich spotřební chování, vnímání značek a aktuálních trendů jako jsou udržitelnost, technologie, sociální sítě a sdílená ekonomika. Problém definic o miléniálech je, že je často popisují jako jednotnou generaci. Cílem práce je poskytnout doporučení pro tvorbu marketingových strategií na základě analýzy odlišností českých miléniálů od obecných definic popisujících …more
Abstract:
The scope of the thesis is the generation of millennials and their consumption patterns, brand perception and their attitude to current trends such as sustainability, technologies, social media and sharing economy. Definitions about millennials tend to describe them as a coherent segment. The theses aims to suggest recommendations for marketing strategies based on an analysis of differences of Czech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2020
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78659

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod