Gabriela Vochocová

Master's thesis

Miléniálové jako důvod adaptací marketingových strategií

Millennials as a Reason to Adapt Marketing Strategies
Anotácia:
Práce je zaměřena na generaci miléniálů a jejich spotřební chování, vnímání značek a aktuálních trendů jako jsou udržitelnost, technologie, sociální sítě a sdílená ekonomika. Problém definic o miléniálech je, že je často popisují jako jednotnou generaci. Cílem práce je poskytnout doporučení pro tvorbu marketingových strategií na základě analýzy odlišností českých miléniálů od obecných definic popisujících …viac
Abstract:
The scope of the thesis is the generation of millennials and their consumption patterns, brand perception and their attitude to current trends such as sustainability, technologies, social media and sharing economy. Definitions about millennials tend to describe them as a coherent segment. The theses aims to suggest recommendations for marketing strategies based on an analysis of differences of Czech …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78659

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma