Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech – Václav Šáfr
Václav Šáfr
Bachelor's thesis
Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem moderní doby, ke kterým rozšířená reality bez pochyby patří. Podrobně je zde popsána implementace moderních technologií do výukových modelů odborných předmětů a praktické výuky pro střední školy. V teoretické části práce jsou blíže popsány základní pedagogické pojmy úzce související s tématem. Mezi tyto pojmy jsem zahrnul učivo, didaktické zásady a samozřejmě …moreAbstract:
This bachelor's work deals with the topic of modern times that is augmented reality. In this work is descried in detail the implementation of modern technologies into teaching models of vocational subjects and practical training for secondary schools. The theoretical part of the thesis is described in more detail the basic pedagogical concepts which closely related to the topic. I included these concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/b6ojz7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠÁFR, Václav. \textit{Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/b6ojz7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Informační technologie jako prostředek k vytvoření učební pomůcky
Alena Makovcová -
Virtuální a rozšířená realita ve výuce odborných předmětů
Radek Semelka -
Využití virtuální a rozšířené reality ve firemní praxi - případová studie logistické firmy
Andrea Onuferová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Belgie v hodine francouzstiny jako jazyka ciziho - jakym zpusobem zahrnout toto tema do vyuky.
Marie GODFROID -
Vliv média na efektivitu výuky výškopisu: experimentální srovnání kolaborativní výuky v imerzivní virtuální realitě
Hynek Tejkl -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Projekt vybavení učebny praktické vyuky se zaměřením na měření karoserií osobních a užitkových vozidel.
Miroslav Musil