Jana Vrabcová

Bakalářská práce

Dizajn komunikácie novej značky bytových doplnkov

Design komunikace nové značky bytových doplňků
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikace nové značky na trhu textilních bytových doplňků. Jejím hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska podstatu značky na základě jejího významu, prvků, identity a hodnoty a popsat jednotlivé procesy jejího budování a řízení. Praktická část je následně věnována představení značky BV.LINEN, pro kterou je navrhnut koncept komunikace zahrnující identitu …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the communication design of a new textile home decor brand. The main purpose of this thesis is to define the brand essence according to the theoretical concepts with emphasis given to the meaning, elements, identity, brand equity and individual brand building and managing processes. The practical part is focused on the introduction of the BV.LINEN brand with description …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce je návrh komunikácie novej značky na trhu textilných bytových doplnkov. Jej hlavným cieľom je objasniť z teoretického hľadiska podstatu značky na základe jej významu, prvkov, identity a hodnoty a popísať jednotlivé procesy jej budovania a riadenia. Praktická časť je následne venovaná predstaveniu značky BV.LINEN, pre ktorú je navrhnutý koncept komunikácie zahrňujúci identitu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Petra Bedřichová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50511

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi