Dizajn komunikácie novej značky bytových doplnkov – Jana Vrabcová
Jana Vrabcová
Bachelor's thesis
Dizajn komunikácie novej značky bytových doplnkov
Design komunikace nové značky bytových doplňků
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikace nové značky na trhu textilních bytových doplňků. Jejím hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska podstatu značky na základě jejího významu, prvků, identity a hodnoty a popsat jednotlivé procesy jejího budování a řízení. Praktická část je následně věnována představení značky BV.LINEN, pro kterou je navrhnut koncept komunikace zahrnující identitu …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the communication design of a new textile home decor brand. The main purpose of this thesis is to define the brand essence according to the theoretical concepts with emphasis given to the meaning, elements, identity, brand equity and individual brand building and managing processes. The practical part is focused on the introduction of the BV.LINEN brand with description …viacAbstract:
Predmetom bakalárskej práce je návrh komunikácie novej značky na trhu textilných bytových doplnkov. Jej hlavným cieľom je objasniť z teoretického hľadiska podstatu značky na základe jej významu, prvkov, identity a hodnoty a popísať jednotlivé procesy jej budovania a riadenia. Praktická časť je následne venovaná predstaveniu značky BV.LINEN, pre ktorú je navrhnutý koncept komunikácie zahrňujúci identitu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
- Vedúci: Zdeněk Vondra
- Oponent: Petra Bedřichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Budovanie značky Cannabistore
Dominika Ježová -
Budovanie značky DONGFENG
Samuel Prezbruch -
Budovanie značky pre spoločnosť Horsefeathers
Anita Paulini -
Budovanie značky
Andrea Opatovská -
Budovanie novej značky v obore odevného priemyslu
Henrieta Privarčáková -
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Denis Adam -
Budovanie značky v oblasti ručnej výroby módnych doplnkov
Veronika Jarošová -
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Petra Varholiková