Oliviero Toscani: Kreatívna a kontroverzná osobnosť reklamy – Bc. Natália Cíbiková
Bc. Natália Cíbiková
Master's thesis
Oliviero Toscani: Kreatívna a kontroverzná osobnosť reklamy
Oliviero Toscani: Creative and Controversial Personality of Advertising
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá osobnosťou tvorcu reklamy tretej generácie Oliviera Toscaniho. Konkrétne analyzuje jeho vybrané diela z pohľadu definícií kreativity a kontroverzie, a taktiež skúma, ako vníma jeho diela publikum na slovenskom trhu dnes. Na základe analýz a výskumu v projektovej časti navrhuje kampane v štýle O. Toscaniho pre súčasný slovenský trh.Abstract:
This thesis id focusing on Oliviero Toscani the personality of third generation advertising. It analyzes his campaigns from the viewpoint of creativity and controversy and also exam-ines, how current Slovak audience perceive those campaigns. Based on the analyses and the research, Oliviero Toscani-styled campaigns are designed as a project part of this thesis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cíbiková, Natália. Oliviero Toscani: Kreatívna a kontroverzná osobnosť reklamy . Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.