Bc. Martin Fryč
Master's thesis
Regulace reklamy na internetu
Regulation of advertising on the Internet
Abstract:
Diplomová práce se věnuje regulaci reklamy, především z pohledu internetového prostředí. V této souvislosti je představen internetu a taktéž konkrétní podoby reklamy, které se na internetu vyskytují. Analyzována je právní i mimoprávní regulace reklamy v ČR s uvedením konkrétních praktických příkladů. Diplomová práce je zpracována způsobem, aby jej pochopila široká veřejnost a přispěla k ucelenému pohledu …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the regulation of advertising, primarily from the point of view of an online environment. In this regard the internet as a whole is introduced along with specific types of advertising, which are common on the internet. The thesis also contains an analysis of legal and self-regulation of advertising in the Czech Republic with reference to specific practical examples. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yexmu/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied