Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE – Bc. Martina PIŇOSOVÁ, DiS.
Bc. Martina PIŇOSOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE
Project of marketing plan of Health Insurance company METAL- ALIANCE
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE. Teoretická část se zabývá trhem zdravotních služeb, marketingem ve zdravotnictví a marketingovým plánováním. V praktické části jsou všechny poznatky aplikovány. Analytická část se zaměřuje na představení Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE a zpracování marketingové situační analýzy. Na základě výsledků analýz …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create marketing plan for Health Insurance company METAL-ALIANCE. Theoretical part deals with market of health services, marketing in health and marketing planning. In practical part all knowledges are applied. The analytical part focu-ses on the presentation of Health insurance METAL-ALIANCE and processing marketing situational analysis. Based on the results of the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21933
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIŇOSOVÁ, Martina. Projekt marketingového plánu Zdravotní pojišťovny METAL-ALIANCE. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ