Bc. Veronika Lysáková

Diplomová práce

Analýza spotřebitelského chování

Analysis of consumers behaviour
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující chování spotřebitelek na trhu menstruačních kalíšků a navrhnout doporučení, která by pomohla podnikům při vytváření marketingových strategií. Teoretická část práce vymezuje koncepty spotřebitelského chování a představuje model inspirovaný Teorií plánovaného chování, který kromě původních faktorů předpokládá také vliv environmentálního …více
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to identify key factors affecting consumer behaviour in the market of menstrual cups and to propose recommendations that would help businesses in creating marketing strategies. The theoretical part of the thesis defines the concepts of consumer behaviour and presents a model inspired by Theory of Planned Behaviour, which assumes, besides the original factors, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management