Bc. Hana Boldišová

Bachelor's thesis

Účelového vyvolávání strachu jako nástroj politického marketingu

Fear mongering as a political marketing tool
Anotácia:
Práce se zabývá politickým marketingem s důrazem na techniku účelového vyvolávání strachu. Případová studie pak popisuje konkrétní případ kampaně prezidentských voleb v USA a použití apelů strachu v jednotlivých složkách marketingového komunikačního mixu.
Abstract:
This thesis focuses on political marketing with an emphasis on techniques of deliberate fear mongering. The study describes a specific case in a U. S. presidential election campaign and examines how fear was used in a variety of components of the marketing.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní