Implementace sociálních sítí v kosmetickém salonu – Bc. Bělica Bělica
Bc. Bělica Bělica
Bakalářská práce
Implementace sociálních sítí v kosmetickém salonu
Implementation of social networks in a beauty salon
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy sociálních sítí kosmetického salonu Kore vyhodnotit současný stav a poté navrhnout a implementovat postup ke zvýšení dosahu a zlepšení komunikace se zákazníky. Ke zpracování bakalářské práce jsou použita data analýzy zákazníků, konkurence a aktivity salonu na sociálních sítích. V teoretické části bakalářské práce je vypracován přehled nejpoužívanějších …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current situation through the analysis of social networks of the Kore beauty salon and then to design and implement the procedure to increase reach and improve communication with customers. To process this bachelor's thesis are used data from the analysis of customers, competition and salon activities on social networks. The theoretical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/tqvje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko