Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p. – Markéta Valentová
Markéta Valentová
Diplomová práce
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.
The Proposal of The Improve Communication Mix in the VOP CZ, s. p.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti VOP CZ, s.p. V první části je zpracována literární rešerše na téma marketing a marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, ve které je provedena SWOT a PESTLE analýza a také Porterův model pěti konkurenčních sil. V analytické …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications in the company VOP CZ, s. p. The first part is about a literature review on the topic of marketing and marketing communications which is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is used as the basic source for the analytical section, which is provided by SWOT and PESTLE analysis and Porter´s model of five competitive strengths …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valentová, Markéta. Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve společnosti VOP CZ, s. p.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová