Ondřej Havelka
Master's thesis
Informační systém pro Helpdesk
Information System for Help Desk
Anotácia:
Práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému pro Help Desk. V první část jsou upřesněna teoretická východiska, standartní postupy a smlouvy týkající se provozování Help Desku a také souhrn výhod a požadavků na použití takového systému. Ve druhé části jsou popsána východiska pro navržení systému pro malé až střední společnosti. Je obsažen popis parametrů tohoto systému a popis procesů …viacAbstract:
The goal of this thesis is to design and implement information system for Help Desk purposes. In the first part there are specifications of theoretical bases, standard procedures and contracts concerning Help Desk operation and also summary of advantages and requirements of such system. Second part contains description of parameters and processes using the BORM method. In the practical part is the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Vojtěch Merunka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva