Patrik SMOLÍK
Bakalářská práce
Trendy v marketingové komunikaci
Trends in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje trendy v marketingové komunikaci, se zaměřením na influencer marketing na Instagramu a obsahový marketing na TikToku. Cílem bylo teoreticky popsat a prakticky prozkoumat efektivitu těchto trendů prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že influencer a obsahový marketing zvyšují angažovanost spotřebitelů a ovlivňují jejich rozhodovací procesy. Práce dále …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses trends in marketing communication, focusing on influencer marketing on Instagram and content marketing on TikTok. The aim was to theoretically describe and practically explore the effectiveness of these trends through a questionnaire survey. The results show that influencer and content marketing increase consumer engagement and influence their decision-making processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLÍK, Patrik. Trendy v marketingové komunikaci. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování
Lucie Aulehlová -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Analýza spotřebitelského chování
Kristýna Všetulová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Analýza spotřebitelského chování
Aleš Chatrný -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
Mária Dočkalová -
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja