Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu – Bc. Jiří PLÁŠIL
Bc. Jiří PLÁŠIL
Master's thesis
Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu
The Analysis of the Manifestations of University Marketing Communication on Instagram
Abstract:
Cílem práce je analyzovat konkrétní projevy marketingové komunikace na oficiálních instagramových účtech vysokých škol, a to s důrazem na postupnou marketizaci vysokoškolského vzdělávání. Jako metodologický rámec byla zvolena multimodální kritická analýza diskurzu podle D. Machina pro zkoumání lexikální i vizuální povahy vzorku. Pro analýzu byla poté vybrána konkrétní sada nástrojů. Výsledkem výzkumu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse specific manifestations of marketing communication on the official Instagram accounts of universities with an emphasis on the gradual marketization of higher education. Multimodal critical discourse analysis was used as a methodological framework to examine lexical and visual characteristics of the sample. A specific set of tools was selected for the analysis. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miroslav Libicher
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLÁŠIL, Jiří. Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Media Studies / Media Studies - Media Analysis specialization
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Ondřej Hamouz -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights