Tereza Šmídová

Master's thesis

Marketingová komunikace a brand management regionálních značek

Marketing communication and brand management of regional brands
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení komunikace regionální značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Cílem práce je na základě analýzy regionální značky a realizace marketingového výzkumu znalosti značky podat návrhy pro zvýšení efektivity komunikace značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Teoretická část pojednává o řízení značky a marketingové komunikaci. Dále je zde definován pojem region a regionální značka …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on regional brand PRÁCHEŇSKO regional product communication and its assessment. The aim of this thesis is to make suggestions to increase the efficiency of communication of the brand PRÁCHEŇSKO regional product through an analysis of this regional brand and a realization of marketing research. The theoretical part deals with the brand and its direction as well as with marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Monika Harantová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69156