Marketingová komunikace a brand management regionálních značek – Tereza Šmídová
Tereza Šmídová
Master's thesis
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Marketing communication and brand management of regional brands
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení komunikace regionální značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Cílem práce je na základě analýzy regionální značky a realizace marketingového výzkumu znalosti značky podat návrhy pro zvýšení efektivity komunikace značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Teoretická část pojednává o řízení značky a marketingové komunikaci. Dále je zde definován pojem region a regionální značka …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on regional brand PRÁCHEŇSKO regional product communication and its assessment. The aim of this thesis is to make suggestions to increase the efficiency of communication of the brand PRÁCHEŇSKO regional product through an analysis of this regional brand and a realization of marketing research. The theoretical part deals with the brand and its direction as well as with marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69156
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Monika Harantová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Prácheňsko)
Barbora Jakubcová -
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
Monika NIKRMAJEROVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská