Analýza chování studentů na trhu bankovních služeb – Kateřina Hegedűsová
Kateřina Hegedűsová
Bakalářská práce
Analýza chování studentů na trhu bankovních služeb
Analysis of Student Behaviour on the Bank Services Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza chování studentů na trhu bankovních služeb. Práce popisuje nákupní chování studentů a jejich kupní rozhodovací proces. První část této práce je zaměřena na problematiku spotřebitelského chování. V následující kapitole je popsána charakteristika bankovního trhu. K naplnění cíle práce je použito elektronické dotazování na sociální síti Facebook. Na základě zjištěných …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is an analysis of student behaviour at bank servis market. This work describes the buying behaviour of students and their purchase decision-making process. The first part is focused on consumer behaviour. The following section describes the characteristics of the banking market. To meet the objectives of the work there is an electronic questioning on the social network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEGED$\backslash$H USOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza chování studentů na trhu bankovních služeb}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/b7njne/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
College Students Behaviour on Subscription Fee Services
David Muroň -
Pro-Environmental Awareness and Behaviour of Nigerian University Students
Loveth Daisy Aikowe -
Charakteristika bankovních produktů a spotřebního chování obyvatel k úvěrům
Jan Struhár -
Využití bankovních produktů a služeb z pohledu českých domácností
David Pospíšil -
Analýza dopadu světové finanční krize na bankovní produkty v instituci XY
Irena HAŠPICOVÁ