Měření spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu – Natálie Majorošová
Natálie Majorošová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu
Visitor Satisfaction Measurement of Music Festival
Anotace:
Téma této bakalářské práce je „Měření spokojenosti návštěvníka hudebního festivalu. Cílem této práce bylo zjistit, zda jsou návštěvníci spokojeni s jednotlivými atributy na festivalu a důvody nezúčastnění se na festivalu. První část práce popisuje teoretická východiska měření spokojenosti zákazníka a charakteristiku hudebního festivalu Colours of Ostrava. Do druhé části práce patří metodika shromažďování …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is „Measuring of visitor’s satisfaction at music festival". The goal of fhis thesis was to find whether the visitors are satisfied with individual attributes at festival and reasons for not attending the festival. The First part of the thesis describes the theoretical starting points of measuring of customer's satisfaction and the characteristic of the Colours of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Jana Hodulová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Měření spokojenosti zaměstnanců jako nástroj managementu v nemocnici
Petra Vindušková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zaměstnanců jako nástroj managementu v podniku
Lucie Adamcová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina